מימין: תמר כהן, דניאל אריסון דורסמן ואוריין בר (צילום: אסף לב)

57 סטודנטים מישראל השתתפו בתחרות הבינלאומית של "קונצרן לוריאל" לאסטרטגיה שיווקית - BRANDSTORM, שהתקיימה באקדמיית לוריאל בעיר נתניה. שנושא התחרות היה: "להמציא ולהעצים את חווית הצרכנית בסלון עיצוב השיער" למותג לוריאל פרופסיונל.

משחק העסקים של קונצרן לוריאל הוא מהתחרויות הגדולות בעולם עבור סטודנטים בו נטלו חלק עד כה 60 מדינות, כולל ישראל, זאת לאורך 26 שנות קיומה של התחרות.

השנה, התקיימה התחרות הישראלית באקדמיית לוריאל, שבנתניה. במסגרתה הציגו, קבוצות של סטודנטים מאוניברסיטאות: העברית ירושלים, תל אביב והבינתחומי לחבר השופטים את רעיונות הסטארטאפ והחדשנות שלהם, לחוויית הצרכניות במספרות.

בתחרות הישראלית השתתפו סטודנטים מאוניברסיטאות: תל אביב, העברית ירושלים והבינתחומי הרצליה.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "התחרות מעניקה לסטודנטים התנסות מעשית וטבילת אש ראשונה בעולם העסקים התחרותי. עבור לוריאל, תוכנית זו מהווה הזדמנות לזהות טלנטים וגיוסם לשירותיה של לוריאל ישראל. אני גאה בהם ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל".

הזוכים בתחרות- קבוצת הסטודנטים  DOTמהמרכז הבינתחומי הרצליה: דניאל אריסון-דורסמן (22) מת"א,  תמר כהן-בן גל (25) מת"א, ואוריין בר (25) מגבעתיים, שהציגו חוויה צרכנית חדשה עבור הצרכנים: ביוטי בוקס - פלטפורמה ייחודית המציעה שירות חדש של חבילות יופי שונות לבחירה,  המותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת לפי צרכיו. לדברי הזוכים: "הפלטפורמה החדשה, בדומה ל"נטפליקס", תעניק שירות חדש  בעולם המספרות".

הסטודנטים הזוכים יטוסו בחודש מאי הקרוב לייצג את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית בפריז ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות שונות מהעולם.