16 ימים לפתיחת הליגה, שברה היום מכבי נתניה שיא מכירות המנויים לעונה בתולדותיה.

נכון להבוקר, נמכרו 3240 מנויים למשחקי הקבוצה בעונת 2018-19
לאור הרגלי הקנייה של הקהל הנתנייתי, במועדון צופים להגיע לכ-4000 מנויים עם תחילת המשחקים.

אוהדי מכבי נתניה. צילום: עוז מועלם

בעונה הקודמת - העונה הראשונה בליגת העל, אחרי הצלתה מפירוק לפני שני קייצים - רכשו 3150 אוהדים ואוהדות מנוי למשחקי הקבוצה באצטדיון נתניה. עבור קהל שלא היה מורגל ברכישת מנויים, ומועדון שהכנסותיו התבססו על רכישת כרטיסים ביום המשחק, היה זה שינוי מהותי: גם בהיבט הצרכני, וגם בהבעת האמון לקבוצה. המגמה נמשכת ביתר שאת לקראת עונת 2018-19.

בעונה החולפת נכחו 100,324 צופים במשחקי מכבי נתניה ביהלום. בממוצע 5,573 צופים למשחק, כשהמספרים צמחו משמעותית במשחקים מול קבוצות גדולות (בעיקר מכבי חיפה ובית"ר ירושלים), עד לסולד-אאוט של 12,500 צופים במשחק הביתי מול הפועל חיפה, עם כ-10,000 יהלומים ביציעים. לאור הצפי להמשך הרחבת נפח הקהל, יתבצע בעונה הקרובה מעבר של הקהל הנתיינתי ליציע המזרחי ביהלום - גדול יותר, ומאפשר יותר מקום לגוש המעודד.

ב"ליגת האוהדים" בחרו הקיץ אוהדי היריבות במכבי נתניה כ"קהל הכי טוב בישראל". בחודשי הקיץ הפעילה מכבי נתניה קמפיינים ויראליים לעידוד רכישת מנויים, בהם סרטון "באים למנויים", בו הפתיעו שחקני הקבוצה ילדים-אוהדים בביתם.